SUAMI PATUT TAHU.! 9 perkara yang membuatkan isteri anda gembira.


Jika anda mahu hubungan kekeluargaan anda kuat, salahsatu yang perlu anda ambil berat adalah isteri anda. Ya kerana tanpa dia tak wujud lah keluarga anda tu kan.? Disini kami berikan anda beberapa tips macam mana nak jadi seorang suami yang 'superhero sweet' yang pasti menambahkan kebahagiaan anda dalam melayari alam rumah tangga. -Jadi Kelakar Dan Lawak- 1. Buat kelakar dan gembirakan dia, perempuan suka lelaki yang kelakar ni. Tak perasan lagi ke kebanyakan pelawak dapat isteri yang lawa. Jangan la nak serius je 24 jam. -Tunjukkan Kasih Sayang- 2. Lakukan perkara yang menunjukkan anda sayang dia. Cium dahi sebelum pergi kerja atau urut bahu, tangan atau kaki dia ketika berehat atau menonton bersama. Buatkan dia rasa terharu dan sedar yang anda betul-betul sayangkan dia. -Lelaki Boleh Harap- 3. Jadi lelaki yang boleh diharap, anda boleh selesikan masalah di rumah seperti paip, lampu, kereta dan lain-lain. Di mata mereka anda akan kelihatan seperti superhero dan boleh jimat juga daripada anda bayar orang lain untuk selesaikan masalah-masalah tersebut




-Manjakan Dia- 4. Selalu manjakan dia terutamanya ketika dia sedang dilanda masalah, bawa mereka ke spa atau berjalan-jalan dan membeli belah selain itu anda juga boleh membelikan hadiah kepada dia kerana ini akan membuatkan dia nampak anda sangat menghargainya.
-Dengar Dan Terima Pendapat Bersama- 5. Biar dia tahu bahawa pendapat dia juga penting buat anda. Jika anda ada masalah cuba kongsikan dengan dia biar dia rasa dia diperlukan disisi anda. Jika anda perlu memberi dia pendapat, sesuailan dengan keadaan dan masalah yang dialami. Jadi pendengar setia dan berilah ruang jika itu yang dia mahukan ketika itu.
-Selalu Memuji Dia- 6. Setiap kali dia melakukan kerja dengan baik contohnya makanan yang dimasak sedap, pujilah supaya dia tahu. Kalau tak sedap pun puji jugak kalau tidak tidur lah diluar bilik. haha
-Tahu Apa Dia Suka Dan Minat- 7. Tolong ambil berat apa yang dia minat dan suka, itu antara perkara penting yang anda perlu tahu. Ia boleh digunakan ketika memujuk dia nanti. Tahu apa yang dia minat, jika dia berminat menonton drama korea, terpaksalah anda ikut jika nak jadi suami yang memahami. haha





-Bantu Kerja-kerja Dia- 8. Buat apa yang dia buat seperti jaga anak, memasak, basuh baju, sidai baju dan lipat baju. Dia akan nampak anda cuba menyelami apa yang dia lalui setiap hari. Ouhh sweet sangat kan?
-Jadi Seorang Yang Sweet- 9. Tapi anda boleh jadi lagi sweet dan hero dengan membelikan dia mesin basuh model terbaru dari toshiba ini. Sangat berguna untuk memudahkan kerja dia di rumah. Mesin Basuh Inverter Nano Wash Toshiba baharu menghasilkan Ultra Fine Bubble (UFB), membuatkan pakaian anda lebih bersih. Motor S-DD Inverter yang tahan lasak menjamin penggunaan tenaga yang efisyen dan lebih senyap. Dia pasti lebih tenang untuk lakukan kerja lain sebelum pakaian selesai dicuci.
                       
Selain itu Duo-Active Roller yang ada pada mesin ini membuatkan pintalan dari pakaian yang dicuci dan mengurangkan kedutan pada pakaian anda nanti, ini akan mengurangkan kerja dia dirumah. Dengan sistem butang sekali tekan pada panel rekaan terbaru, dia hanya perlu tekan pilihan cucian yang dikehendaki, mudah kan.

Jadilah seorang suami yang sentiasa ada membantu si dia dalam apa juga keadaan.

Untuk maklumat lanjut, layari : toshiba.com.my
SUAMI PATUT TAHU.! 9 perkara yang membuatkan isteri anda gembira. SUAMI PATUT TAHU.! 9 perkara yang membuatkan isteri anda gembira. Reviewed by Admin on 12:26:00 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.