"Kemesraan Kami Bukan Dibuat-Buat"




Menyedari ada pihak yang tidak senang dengan kemesraan yang dipamerkan mereka, Shuib Sepahtu mengakui pernah menasihati isteri, Siti Sarah supaya tidak keterlaluan menunjukkan kemesraan diantara mereka, biarpun sudah bergelar suami isteri.

Bagaimanapun Shuib mengaku kadang-kala beliau sendiri tidak sedar momen spontan mereka dirakam isteri.

“Saya tahu ada pihak kurang senang dengan kemesraan kami. Saya ada menegur Sarah untuk tidak memuat naik video atau gambar yang keterlaluan di media sosial.

Sebenarnya, saya tidak tahu koleksi video yang tersimpan dalam telefon bimbit Sarah. Ini kerana apa yang dimuat naik sebelum ini pun saya tidak sedar dia merakamkan momen spontan itu”

Namun begitu, Shuib tidak menafikan kemesraan yang dipamerkan di media sosial bukanlah dibuat-buat oleh mereka, malahan rakan-rakan juga sudah lali dengan keletah mereka yang sebegitu.

Dalam hal ini, mungkin impaknya sedikit berbeza apabila ia dirakam dan dikongsikan kepada umum memandangkan pasangan ini adalah selebriti terkenal.

“Ini adalah sikap kami sejak dulu lagi, keluarga serta rakan-rakan sudah lali. Mungkin dengan adanya media sosial, ia menjadi lebih meluas lagi,” jelasnya mengenai dakwaan peminat mengatakan beliau dan isteri terlalu menunjukkan kemesraan.

Terdahulu pasangan ini pernah didakwa bersikap sedikit keterlaluan mempamerkan kemesraan diantara mereka terutama di Instagram.

Ada juga pihak mengatakan pasangan ini bersikap mesra didepan kamera kerana ingin menutup masalah rumah tangga yang ada.

Pandai betul mereka ini membuat teori, apapun semoga Shuib dan Sarah sentiasa berbahagia. - Apakes
"Kemesraan Kami Bukan Dibuat-Buat" "Kemesraan Kami Bukan Dibuat-Buat" Reviewed by Lina Slayer on 14:34:00 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.