Gara-Gara Parkir Sesuka Hati, Tayar Motor Lelaki Ini Diganti Dengan Donat!

Gara-Gara Parkir Sesuka Hati, Tayar Motor Lelaki Ini Diganti Dengan Donat! Sudah tentu ini adalah untuk mengurangkan perkara-perkara yang tidak diingini seperti motosikal yang dicuri. Bagaimanapun, pelaku kecurian motosikal seolah-olah menjadi semakin pelik hari demi hari. Baru-baru ini tayar motosikal yang ditinggalkan oleh pemilik digantikan dengan donut.

Namun, hal tersebut tentunya kalian lakukan dalam waktu yang sebentar. Ya, ada baiknya kalian tak memarkir kendaraan bermotor di sembarang tempat dalam waktu yang cukup lama.

Kurangkan Hal

Tentunya ini untuk negurangkan hal-hal yang tak diinginkan seperti motor dicuri. Namun, pelaku pencurian motor nampaknya kian hari kian aneh. Belum lama ini viral pencuri motor yang menanggalkan ban sepeda motor yang ditinggal pemiliknya memancing.

Tak hanya itu, pemotor lain juga mengalami kejadian hampir serupa namun lebih menggelikan. Hal ini berawal ketika seorang pemilik motor meninggalkan motornya di sebuah warung selama satu malam. Betapa terkejutnya dia ketika mendapati tayar depan motor hilang dan digantikan pula dengan donat keesokan harinya.

Menurut Pemilik

Malah, ia adalah hasil kerja pemilik gerai yang terganggu dengan perbuatan pemilik tempat letak kereta dan motosikal di hadapan kedainya.

“Motor saya parkir berdekatan dengan warung, tapi apabila saya kembali ke motor, tayar motor saya tiada dan digantikan dengan donut pula. Siapa yang tak sedih bila tayar motor kita diganti dengan donut. tulis pemilik @ndrandrii .

Sumbere: Liputan 6

‘Hello This Is Not Sindiket Culik Ok, Memang Anak I Tertinggal Dekat Situ Masa Dia Pergi Toilet..’ – Memang Padu Penjelasan Wanita Ni!

‘Hello This Is Not Sindiket Culik Ok, Memang Anak I Tertinggal Dekat Situ Masa Dia Pergi Toilet..’ – Memang Padu […]

Video ‘Jangan Bayar Challenge’ Lelaki Ini Dikecam Kerana Mengundang…Tapi Ini Penjelasannya

Video ‘Jangan Bayar Challenge’ Lelaki Ini Dikecam Kerana Mengundang…Tapi Ini Penjelasannya. Apa-apa sahajalah rakyat Malaysia ini. Kalau sebelum ini saya […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *