Jodoh Tu Rahsia Ilahi, Yakin Dan Percaya!

Jodoh Tu Rahsia Ilahi, Yakin Dan Percaya! Jika permulaan seseorang itu tidak begitu baik, tidak semestinya pengakhirannya jika begitu. Hal tersebut sama juga dengan jodoh seseorang yang mana ditakdirkan bertemu di tempat yang kurang sesuai.

BACA: Serik Dikhianat, Dr Rozmey Bagi ‘Amaran’ Pada Peniaga!

Jodoh Tu Rahsia Ilahi

Pertemuan membawa

Perkara sebegitu telah dikongsikan oleh seorang pengguna Twitter yang berkongsi sedikit mengenai bagaimana pertemuannya dengan pasangan. Wanita yang bakal bergelar ibu tidak lama lagi telah mengimbau kembali detik pertemuannya bersama suami di sebuah kelab malam terkemuka di ibu kota.

Walaupun bagaimanapun, sesudah berkahwin dan bakal menimang cahaya mata, dia telah berjaya memperbaiki diri ke arah yang lebih baik bersama suami tercinta.

Jangan ada nak pergi sana cari jodoh pulak

pertemuan yang

Perkongsian tersebut adalah disebabkan membalas satu tweet yang mengeluarkan kenyataan berkenaan jodoh di kelab malam. Melalui posting tersebut, pengelola akaun itu mengatakan bahawa jangan sesekali bercinta dengan seseorang yang ditemui di tempat hiburan.

Taufiq & hidayah perlu dicari

pertemuan yang

Menerusi muat naik tersebut, rata-rata netizen telah berasa kagum dan memuji perubahan yang baik terhadap pasangan suami isteri itu.

Walaupun bertemu ditempat hiburan, mereka tetap berusaha menjadi yang lebih baik dengan mengikuti kelas mengaji bersama-sama. Semoga perubahan yang mereka lakukan terus istiqomah dan menjadi contoh kepada semua masyarakat.

Semoga Allah permudahkan urusan

Sumber : Twitter

Serik Dikhianat

Serik Dikhianat, Dr Rozmey Bagi ‘Amaran’ Pada Peniaga!

Serik Dikhianat, Dr Rozmey Bagi ‘Amaran’ Pada Peniaga Diluar Sana! Korang masih ingat dengan Dr Rozmey? Kehilangan beliau begitu ‘Misteri’ […]

Nabila Sahkan Fail Perceraian Terhadap Sharnaaz

Nabila Sahkan Fail Perceraian Terhadap Sharnaaz. Kakak pelakon dan pengacara terkenal, Neelofa, Noor Nabila Mohd Noor, 35, mengesahkan sudah memfailkan […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *