Lelaki Luah Rasa Terhadap Isteri, Undang Lebih 10K Kemarahan Netizen

luahan

Lelaki Luah Rasa Bersalah Terhadap Isteri, Undang Lebih 10K Kecaman Netizen. Setiap pasangan yang mendirikan rumah tangga pasti menginginkan hubungan yang dibina berkekalan hingga ke akhir hayat. Namun, kadang-kala dugaan yang datang meruntuhkan kesetiaan suami atau isteri.

Baca: Nafkah RM500 Sebulan, Punca Noor Nabila Ingin Berpisah?

Seperti perkongsian oleh seorang lelaki melalui Kisah Rumah Tangga yang meluahkan perasaan apabila dikatakan isteri yang dikahwininya selama hampir 10 tahun itu sudah tidak menarik di pandangan matanya lagi. Disebabkan itu, hatinya beralih kepada orang lain.

Lelaki luah rasa, Kahwin dekat 10 tahun, anak tujuh orang

luahan

 

Salam min. Hidekan profil kawan.. aku dah berkahwin nak 10 tahun. Anak tujuh orang. Yang bongsu 2 bulan. Aku kerja sayur je.

Dari awal kawin. Bini aku tak pandai layan aku. Tak pandai behias. Kebetulan aku kenal janda. Janda kematian suami 100% pandai layan aku.

Bini tak pandai upgrade diri

Luahan

 

Cantik pun cantik. Wangi pulak.. bini aku tak pandai nak upgrade diri . Aku bosan dengan semua ni. Bila nak cakap berpoligami. Isteri aku menangis. Dia tak faham keinginan aku..

Perkongsian yang meraih hampir 8 ribu tanda suka itu ternyata mengundang hampir 10 ribu komen netizen yang berang akan luahan lelaki berkenaan.

Rata-ratanya mengecam dan mendakwa bahawa lelaki tersebut sebagai tidak prihatin akan keadaan isteri yang boleh dikatakan saban tahun melahirkan anak. Bukan sahaja tidak sempat berhias, malah dakwa netizen isterinya itu juga tidak punya masa untuk dirinya sendiri.

Apa pendapat anda?

 

Awak rasa dia ada masa cantikkan diri kalau asyik kena mengandung je?

luahan

Sila ‘pulang’ ke pangkuan Ilahi

Pendapat Min, alasan isteri tidak pandai berhias itu tidak adil buat isteri itu diduakan. Pengorbanan seorang isteri kita perlu hargai, bukan masa dia dah tak lagi macam masa mula2 kenal kita sebagai suami cari alasan untuk cari isteri yang baru.

Sumber:Kisah Rumah Tangga

Nafkah RM500 Sebulan, Punca Noor Nabila Ingin Berpisah?

Hanya RM500 Sebulan, Punca Noor Nabila Ingin Berpisah? Kes pemohonan penceraian pelakon terkenal Sharnaaz Ahmad dengan isterinya, Noor Nabila telah […]

Pentingnya Hormat Suami Selepas Berkahwin

Pentingnya Hormat Suami Selepas Berkahwin. Seorang isteri memerlukan kasih sayang suami, manakala si suami pula memerlukan rasa hormat dari si […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *