[Video] Suami Malu! Aksi melamar Teman Wanita di Mall, Bertukar ‘Tegang’ Bila Isteri Tiba-Tiba Muncul..

Suami Malu! Aksi melamar Teman Wanita di Mall, Bertukar ‘Tegang’ Bila Dise rang Bini..Islam membenarkan lelaki untuk berkahwin lebih daripada seorang jika beliau mampu dari segi keperluan zahir dan batin. Namun pada hari ini kita dapat menyaksikan duit rokok pun tak mampu tanggung, seluar dalam pula isteri belikan ada hati nak kahwin lagi

Ada juga lelaki hari ini spesis biawak hidup malas bekerja hanya tahu menyumbangkan spe rma tetapi segala peberlanjaan rumah ditanggung oleh isteri .

Jadi diharap anda bukan lelaki spsesis di sebutkan. Sebuah video menjadi tular dilaman sosial apabila aksi lamaran suami pada teman wanita dalam mall diser4ng oleh isteri dan rakannya.

Video

Baru nak bersweet2 last2 kena serbu

Posted by Ozi Network on Saturday, 2 February 2019

kemudian suami tersebut pertahankan teman wanita tersebut dari diserang bininya lihat video dibawah

dalam video diatas tidak dinyatakan lokasi kejadian dan ada mengatakan ia hanya lakonan namun tak pasti adalah lakonan atau realiti zaman sekarang berhati-hati ketika melakukan sesuatu video di hujung jari

ANTARA KOMEN NETIZEN

Badiuzzaman Bohari Berlakon ke betul ke..lelaki tu xsalah pn..die ade hak nak kawen lebih..lelaki boleh kawen 4org..drpd die buat yg xelok..drama melayu skrg semua cerita lelaki kaya raya..so xde masalah nk kawen smpai 4org.

Cik Puan Bunga mmg lelaki mcmtu ya ? pertahankn skndle dr bini. kesian bini dia. tgk vd tu, dia coverkn skndle dia dr isteri sendiri. skndle tu x fikir ke , nnti2 lelaki tu buat mcmtu jgak dekat dia. spesis ssh. suka nk bunuh sesama kaum hawa

Liyana Muhammed Klau suami tu mampu khawinlah berape pun, tapi klau khawin hnya kerana nafsu baik batalkan saje niat, kerana yg menjadi mangsa ank2

Arm Bin Pit Melayu takda class. Apa susah, taknak, nextttt. Macam kau sorang lelaki kat dunia ni

Nicole Nick Ayooo..llaki jahanam dajjal cm ni…ppuan tu…akan kena same jge nasib dia nnt…sabar isteri…kesian isteri

Che Wan Kapir buat melayu ikut kononnya sweet.. Adakah islam pada title atau islam pada hati.. Tanya lah diri sendiri.

Bunga Lestari Mewangi Gatal betul betina garit tu ya….,”Apa tkde bujang ke ko blh cari…,”Ni suami org gak dia nak….,,””Elok pun si isteri tu dtg….,”Pandan muka dgn jantan tu….hahaha.

Eyfa Rizan Jailani Woiii2 ko tolak je jantan keparat tu?? Kasi itu gusti 1 kali la dgn pompuan tu, yg prmpuan tu pling tk ko tarikk la rmbot dia dia, hahaha.

Putra Raj Xsilap bukan kt malaysia ni..rasa mcm kt bangladesh..

Sumber: Dnews.fun

Kongsikan artikel ini.
  • 1K
  •  
  •  
  •  

“Minta Dana USD 1 Juta Keliling Dunia Untuk Apa? Kami Rentas 27 Negara Berbasikal Selama Setahun, Tak Cecah Pun USD1,500 Seorang”

“Minta Dana USD 1 Juta Keliling Dunia Untuk Apa? Kami Rentas 27 Negara Berbasikal Selama Setahun, Tak Cecah Pun USD1,500 […]

Suami Minta Kucing Doakan Saya Mengandung Akhirnya Saya Mengandung!

Suami Minta Kucing Doakan Saya Mengandung Akhirnya Saya Mengandung! Tidak dinafikan anak pelengkap ikatan perkahwinan namun bukan semua pasangan yang […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *